Hjælp
Nedenfor finder du svar på ofte stillede spørgsmål vedr. køb af billetter.
Hvis du har spøgsmål til det enkelte arrangement bedes du rette din henvendelse direkte til arrangøren. Sådanne henvendelser kan handle om ledsagerbilletter, refundering af billetter med mere.
Ved køb af billetter på venueticket.dk sker levering af billetterne umiddelbart efter køb er gennemført.
Hvis du ikke har modtaget dine billetter på mail 5 minutter efter dit køb er gennemført, så er der muligvis gået noget galt.
- Tjek dit spamfilter for at se om mailen er havnet her.
- Tjek om ordren evt. er fejlet og betalingen derfor ikke er gennemført korrekt.
- Hvis du fortsat ikke har modtaget dine billetter, så kan det være fordi du har indtastet en forkert email i forbindelse med købet og i sådanne tilfælde skal du kontakte vores support på support@venuemanager.net og oplyse os dit ordre id, mail, navn, telefonnummer samt information om hvilket arrangement du har købt billetterne til. På den måde er det let for os at finde frem til ordren og se hvad der er gået galt. Du bedes sende os mailen fra den email adresse som du mener at du har gennemført købet fra.